خرید رپورتاژ آگهی در سایت های خارجی

نوین ایده با ارائه بهترین قیمت بیش از 30 وب سایت خارجی با اعتبار دامنه یا page authority بسیار بالا در خدمت شماست.

کسب و کار هایی که به تبلیغات اعتقادی ندارد محکوم به شکست هستند. رپورتاژ نوعی تبلیغ است که در اشکال مختلفی وجود دارند. رپورتاژ می تواند به صورت یک عکس، کلمه ی کلیدی، خدمات و محصولات شما و به خصوص در قالب مقاله خبری در سایت های داخلی و خارجی منتشر شود.

یکی از روش های اصلی برای لینک سازی خارجی سایت ما خرید رپورتاژ است. به زبان ساده رپورتاژ در سایت های با اعتبار دامنه بالا باعث بهبود نتایج سرچ گوگل و در نتیجه افزایش بهره وری سایت شما خواهد شد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

احتمالا تاکنون در سایت های خبری، مقالاتی با موضوعات مختلف را مشاهده کرده اید. در انتهای بعضی از آن ها و در قسمت های خاصی از متن درباره کسب و کار و سایتی مرتبط با متن صحبت می شود. به این سبک از مقاله رپورتاژ می گویند. هدف از خرید رپورتاژ های خبری دستیابی به اعتبار دامنه مناسب و افزایش رتبه کلمات کلیدی وب سایت ها می باشد. یکی از اساسی ترین قدم ها، برای بهبود نتایج سرچ گوگل خرید رپورتاژ آگهی است. در واقع رپورتاژ آگهی در سایت های خبرگزاری مصداق لینک سازی خارجی و سئوی خارجی می باشد.

بک لینک و رپورتاژ آگهی چه تفاوتی با هم دارند؟

  1. بک لینک ها در تمامی بخش های سایت می توانند قرار بگیرند و در تمامی صفحات سایت در دسـترس و قابل رویت باشند. ولی رپورتاژ در یک صفحه ی یکتا در سایت های خبری قرار می گیرد. و می توانـــد بین 2 تا 5 کلمه کلیدی را در خود جای دهد. که این مزیت بزرگی نسبت به بک لینک به حساب می آید. چرا که در بک لینک ما تنها یک کلمه کلیدی را می توانیم در سایت های پر بازدید قرار دهیم.
  2. مزیت بسیار خوب رپورتاژ آگهی این است که در صورت منتشر شدن آن هیچگاه حذف نمی شود و همیشه در سایت منشتر کننده مقاله باقی خواهد ماند. در مقال آن بک لینک ها دارای تاریخ انقضا هستند می توانند ماهیانه و سالیانه باشند و پس از پایان مهلت و عدم تمدید از صفحه سایت منتشر کننده حذف می شوند.
  3. در رپورتاژ به دلیل اینکه تنها در یک لینک نمی خواهیم پیام خود را به مخاطب برسانیم. امکان قرار دادن توضیحات بیشتری را درباره خدمات خود داریم. و همانطور که گفتیم با قرار دادن هوشمندانه و حرفه ای کلمات کلیدی مهم در متن رپورتاژ می توانیم اعتبار دامنه مناسبی را از گوگل و سایت Moz دریافت کنیم. که در نتیجه ی آن افزایش رنک کلمات کلیدی و درامد بیشتر می باشد.

ویژگی های ثبت رپورتاژ آگهی در نوین ایده

بهره وری و افزایش سرعت بازدید

در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید

کمترین هزینه بیشترین بازدهی

ویژگی های خرید رپورتاژ آگهی خارجی

آیا رپورتاژ آگهی برای بهبود نتایج سئو سایت شما ضروری است؟

پاسخ این سوال مثبت می باشد. چرا که سایت های خبری پر بازدید به دلیل بالا بودن اعتبار دامنه ی خود می توانند جایگاه مناسبی برای لینک مورد نظر شما باشند. چرا که با استفاده از اعتبار این سایت ها لینک شما نیز دارای اعتبار بالایی برای گوگل خواهد بود که در نتیجه در نتایج جستجوی گوگل سایت شما را در نتایج اولیه قرار می دهد.

حال اگر بازار هدف خود را سایت های خبری خارجی قرار دهید، علاوه بر افزایش مشتری های داخلی و خارجی، اعتبار بسیار بیشتری را با هزینه بسیار کمتر در میان رقبای خود به دست می آورید. توجه داشته باشید که رپورتاژ خبری خود را در سایت هایی قرار دهید که دارای قدرت دامنه ی بیشتری هستند.

موفقیت در هر زمینه ای یک شبه اتفاق نمی افتد. این مساله برای سئوی سایت شما نیز صدق می کند که تنها با خرید یک دور ه رپورتــاژ آگهی نمی توانید قله نتایج گوگل را فتح کنید. این روند ممکن تا چندین ماه طول بکشد ولی صبر و برنامه ریزی دقیق باعث افزایش اعتبار دامنه شما و در نتیجه اتفاقات خوب و مثبت در سئوی سایت و نتایج جستجوی گوگل کلمات کلیدی سایت شما خواهد شد.

رپورتاژ خبری یکی از مهم ترین کار ها برای بهبود سئوی خارجی یا off page سایت شماست. اما به صرف یک رپورتاژ شما نباید این انتظار را داشته باشید که معجزه رخ دهد علاوه بر تبلیغات در سایت های خبری خارجی شما بایستی تبلیغات و محتوای به روز و مناسب خود را در شبکه های اجتماعی نیز منتشر کنید تا این دو مکملی برای بهبود سئو و در نهایت افزایش اعتبار دامنه شما باشند. رپورتاژ خبری در سایت های خبری را می توان در دو ویژگی افزایش ورودی کاربران و اعتبار کسب و کار خلاصه می شود.

بسیاری از وب مستران بر این باورند که استفاده ی زیاد از بک لینک ها در متن رپورتاژ خبری باعث افزایش اعتبار دامنه خود می شود که در حقیقت اینطور نیست. طبق نتایج به دست آمده میزان استاندارد استفاده از بک لینک های مهم و کلیدی عددی بین 2 تا 4 لینک می باشد که آن هم باید به صورت حرفه ای و در جای درست از متن استفاده شود.

لینک سازی خارجی در جهت افزایش اعتبار دامنه و دیده شدن کلمه کلیدی در سایت هایی با دامنه های با اعتبار بالا می باشد. به زبان ساده رپورتاژ آگهی های خود را می توانید در سایت هایی قرار دهید که از اعتبار دامنه بالا برخوردار هستند. نوین ایده با 30 سایت خبرگزاری خارجی معتبر و به نام بدر خدمت شماست تا نتایج جستجوی سایت شما را بهبود ببخشد.

خرید رپورتاژ آگهی

اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی در برترین سایت های خبری خارجی را دارید کافیست اطلاعات زیر را به درستی پر کنید؛ در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد.

مزایای استفاده از رپورتاژ خبری خارجی

سایت های خبری تحت پوشش نوین ایده

احتمالا تاکنون در سایت های خبری، مقالاتی با موضوعات مختلف را مشاهده کرده اید. در انتهای بعضی از آن ها و در قسمت های خاصی از متن درباره کسب و کار و سایتی مرتبط با متن صحبت می شود. به این سبک از مقاله رپورتاژ می گویند. هدف از خرید رپورتاژ های خبری دستیابی به اعتبار دامنه مناسب و افزایش رتبه کلمات کلیدی وب سایت ها می باشد. یکی از اساسی ترین قدم ها، برای بهبود نتایج سرچ گوگل خرید رپورتاژ آگهی است. در واقع رپورتاژ آگهی در سایت های خبرگزاری مصداق لینک سازی خارجی و سئوی خارجی می باشد.

نام سایت قدرت دامنه از صد ایندکس داخل گوگل نیوز زمان انتشار قیمت (دلار)
Forbes 96 می شود 60 روز کاری 8000
USA Today 94 می شود 20 روز کاری 5000
Bloomberg 94 نمی شود ( بدون عکس ) 10 روز کاری 2500
Daily Mail 94 می شود 8 روز کاری 3000
The Sun 94 می شود 8 روز کاری 3000
Yahoo News 93 می شود 6 روز کاری 620
Ex Press 93 می شود 8 روز کاری 3000
NewYork Post 93 می شود 9 روز کاری 6700
Entrepreneur 93 می شود 10 روز کاری 4000
Entrepreneur India 93 می شود 10 روز کاری 2900
Market Watch 93 نمی شود ( بدون عکس ) 3 روز کاری 690
IB Times US 92 می شود 10 روز کاری 5600
Maxim 90 می شود 8 روز کاری 6800
Tech Times 89 می شود 10 روز کاری 850
Bangkok Post 89 می شود 8 روز کاری 850
Village Voice 87 می شود 8 روز کاری 1250
K Pop Startz 86 می شود 5 روز کاری 340
The Frisky 85 نمی شود 5 روز کاری 150
Omega Underground 84 می شود 5 روز کاری 360
The Source 83 نمی شود 8 روز کاری 810
LA Weakly 82 می شود 7 روز کاری 830
Female First 80 می شود 7 روز کاری 830
Good Man Project 79 می شود 6 روز کاری 530
The South African 78 می شود 7 روز کاری 750
Market Ingfolks 75 می شود 5 روز کاری 150
Josepvin Aixa 75 می شود 5 روز کاری 160
Kevs Best 75 می شود 5 روز کاری 155
San Francisco Examiner 82 می شود 5 روز کاری 710
Thrive Global 82 نمی شود 3 روز کاری 210
UniversityHerald 82 می شود 4 روز کاری 320
Imcgrupo 80 می شود 4 روز کاری 275
V Magazine 82 می شود 4 روز کاری 1500
Deadline News 82 می شود 4 روز کاری 350
Latin Post 80 می شود 4 روز کاری 320
Sf Weekly 80 می شود 5 روز کاری 960
4.3/5 - (3 امتیاز)