افزایش فالوور اینستاگرام

دغدغه ای که باعث شده شما را به دنبال این مسئله (افزایش فالور اینستاگرام) بکشاند این هست که صفحات شما در شبکه های اجتماعی بهتر و بیشتر دیده شود . اگر به دنبال افزایش تضمینی فالوور اینستاگرام اکانت خود هستید، به جای درستی آمده اید!

روش های خلاقانه ای برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد که باعث شده این شبکه به یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین پیج ها در کل دنیا شناخته شود .

افزایش فالوور اینستاگرام همواره دغدغه مهم مدیران این پیج ها بوده است و کسب و کارهای فعال در این شبکه اجتماعی ابتدا به دنبال افزایش فالوور واقعی رایگان و سپس تبلیغاتی که علاوه بر پربازدیده بودن کمترین هزینه ممکن را به دنبال خواهد داشت .
بهترین راه این است که اصولی به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام خود باشید.هیچ چیز مانند فالوور های واقعی برای شما اهمیت ندارد تا پیج شما به یکی از پربازدید ترین صفحات تبدیل شود .

برای رونق کسب و کار خود در صفحات اجتماعی فالوور های خود را بالا ببرید

یک بیوی عالی در دیده شدن پیج شما تاثیر گذار است.

وب سایت بهترین مکان برای تبلیغ پیج اینستاگرام است.

پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیتشان باشید.

هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما دارند.​

باید تصاویر جذاب و خلاقانه تولید و منتشر کنید.​

مسابقه با موضوعات متنوع در اینستاگرام راه اندازی کنید.​

خدمات افزایش فالور اینستاگرام

روش که برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید انجام دهید!

دقت داشته باشید که بیش از ۷۰ درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک‌بار آن را چک می‌کنند. و مجموع ساعاتی که روزانه یه فرد صرف اینستاگرام میکند ۶ ساعت در روز است بنابراین نه تنها استفاده از این رسانه را دست کم نگیرید بلکه بصورت حرفه‌ای آنرا بصورت داخلی یا برون‌سپاری انجام دهید. اگر می خواهید به صورت هدفمند از اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی و برندسازی استفاده کنید باید به فکر جمع آوری فالوور های واقعی که علاقه مند به کسب و کارتان هستند باشید.

مدیریت پیج اینستاگرام شما به صورت حرفه‌ای​

مدیریت پیج اینستاگرام نیاز به تخصص لازم دارد و شرکت ها با توجه به منابع موجود می توانند به صورت تخصصی از این فضای مناسب استفاده کنند. دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام نیازمند تدوین استراتژی محتوای مناسب و تولید محتوای جذاب می باشد.

در عین حال جذب مخاطب (فالوور) هدفمند برای کسب و کار شما نیازمند تخصص های لازم است که شرکت نوین ایده همه این تخصص ها را داراست .

راه های افزایش فالور اینستاگرام

s 1

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام

به زبان ساده پاپ اپ اینستاگرام به فرایند بالا آمدن پیج اینستاگرامی شما در گوشی های در حال کار با برنامه های تحت پوشش ما می باشد. به نسبت جذابیت پیج شما، فالوور واقعی و بدون ریزش دریافت خواهید کرد. تعرفه تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام نوین ایده به نسبت کیفیت افزایش فالوور پاپ آپ بسیار مناسب بوده و بازدهی عالی را از این پلن تبلیغاتی اینستاگرام خواهید داشت.

فالوور پاپ اپ برای پیج‌های فروشگاهی مناسب است زیرا پیج برای هزاران نفر باز می‌شود. و احتمال فروش و تماس ورودی شما را بسیار بالا می‌برند و کاربر به راحتی می‌تواند فروشگاه اینترنتی و شاپ خود را توسعه بدهد و پیج خود را به سود رسانی برساند.

s 1
3 instagram other

ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

اگر پیج شما جذاب باشه روش دایرکت اینستاگرام امتحان کن چون اگه پیچ تو جذاب و توانایی این داشته باشه که مخاطب بیاد و جذب بشه ، ما افراد که هدف هستند را پیدا میکنیم و به ان ها دایرکت میدهیم. مخاطبینی که با دایرکت مسیج شما رو به رو میشن به احتمال قوی شما رو فالو میکنند ! ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام اگر از بین ۱۰۰۰ دایرکت ارسالی شما حتی ۱۰۰ نفر هم شما رو فالو کنند خیلی ارزشمنده ! چرا که این فالوور ها با انتخاب خودشان شما را انتخاب کردند و مخاطب پیج شما خواهند ماند . البته بستگی به میزان و کیفیت فعالیت پیج شما دارد !

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

در تبلیغ ایمپرشن اینستاگرام، آگهی شما (عکس یا ویدیو) همراه با متن، با بیشترین اثر و الهام‌بخشی در پیج‌های محبوب و پربیننده به صورت پست اینستاگرام نمایش داده می‌شود . به دلیل هدفمند بودن تبلیغات کاملا فالوور های واقعی و مشتری صددرصدی شما می شوند.

در تبلیغ ایمپرشن اینستاگرام، آگهی شما (عکس یا ویدیو) همراه با متن، با بیشترین اثر و الهام‌بخشی در پیج‌های محبوب و پربیننده به صورت پست اینستاگرام نمایش داده می‌شود . به دلیل هدفمند بودن تبلیغات کاملا فالوور های واقعی و مشتری صددرصدی شما می شوند.

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام
3 instagram other

خرید منشن اینستاگرام

گزینه منشن در اینستاگرام کاربرد های فراوان و بسیار زیادی دارد. زمانی که فالوور شما میخواهد شما پست و یا استوری را مشاهده کنید و یا آن پست دیده و حمایت شود از سمت شما،از گزینه کاربردی تگ و منشن استفاده میکند. از این رو در پیج های شخصی، فروشگاهی، خدماتی و… از پست های مسابقاتی استفاده میکنند با هدف دیده شدن محصول خود،بالا رفتن فالوور و..نوین ایده خدماتی را در خصوص دعوت زیر پست یا منشن به شما ارایه می دهد که دیگر نیازی به تلاش برای منشن فالوور های خود نداشته باشید.

درخواست مشاوره افزایش فالور اینستاگرام

متخصصان در حوزه مدیریت صفحات اجتماعی در شرکت نوین ایده با کمترین هزینه این کار را انجام میدهند تا کسب و کار شما قدم به قدم به موفقیت نزدیک تر شود .

نکات مهم در مدیریت پیج و افزایش فالور اینستاگرام:

مشخص کردن بهترین زمان انتشار پست ها
پاسخ گویی مناسب به کامنت ها و دایرکت

افزایش لایک، بازدید ویدیو و کامنت کاربران

ایجاد رابطه پایدار با مخاطبان

ایجاد محتوای ارزشمند و جذاب برای پیج 

افزایش درگیری مخاطب با صفحه اینستاگرام

4.5/5 - (2 امتیاز)