خرید اکسپلور اینستاگرام

نمایش پست شما در اکسپلور اینستاگرام

برای افزایش فالوور بهترین نوع تبلیغ پاپ اپ اینستاگرام است و برای افزایش بازدید و فروش خرید اکسپلور است.

امروزه افراد برای افزایش فروش خود به شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام روی آورده اند. در اینستاگرام یکی از مواردی که برای افراد بسیار دشوار و سوال برانگیز است ورود به اکسپلور اینستاگرام است که بسیار دشوار بوده و هست.

تیم نوین ایده با خدمات بیزینس (اکسپلور) اینستاگرام یا همان نمایش پست شما در اکسپلور اینستاگرام آماده تا تبلیغات شما ره در اکسپلور انجام بده ، شما به خرید اکسپلور اینستاگرام به راحتی وارد اکسپلور شده و لذت حضور در میان پیچ های گران بها را تجربه کنید.

بازاریابی اینستاگرامی بیشتر در تب اکسپلور اینستاگرام معنا پیدا می کند.

بسته های “ورود قطعی پست به اکسپلور اینستاگرام” چطور کار میکنند ؟!

قطعا با ورود پست های شما به اکسپلور اینستاگرام باید منتظر سیل عظیمی از بازدیدکنندگان، فالوورها و لایک و افزایش بازدید پست های پیج خود باشید. این موضوع باعث شده که اکثر اساتید حوزه دیجیتال مارکتینگ از صفحه اکسپلور اینستاگرام به عنوان بیلبورد اینترنتی کسب و کار شما یاد کنند و این صفحه را یکی از مهمترین صفحات برای بازاریابی اینستاگرامی دانسته اند. شما می توانید با خرید پکیج بازدید اکسپلور اینستاگرام به کسب و کار خود رونق ببخشید. 

در واقع خواهید توانست با خرید پکیج بازدید اکسپلور اینستاگرام پست های خود را در این بخش به نمایش عموم بگذارید. با خرید پکیج ورود به اکسپلور اینستاگرام می توانید وارد این تب محبوب شوید. اگر هم به خرید لایک اکسپلور علاقه دارید با ما همراه باشید.

شرایط اکسپلور شرکت نوین ایده​

  • لینک پیج خود را اعلام بفرمایید تا بررسی های اولیه انجام گیرد.​
  • پست خود را بدون هماهنگی با ما منتشر نکنید.
  • پست خود را قبل انتشار برای ما ارسال کنید تصویر و کپشن کامل
  • از پنج دقیقه قبل انتشار تا ۱۵ دقیقه بعد منتشر شدن پست با تیم ما انلاین باشید
  • به محض دیده شدن from explore در ویو اینسایت شما و رفتن پست شما در بخش جستجوی اینستاگرام کار شرکت تمام است

خرید ورود به اکسپلور اینستاگرام

تومان 80,000
  • پست شما باید تک عکس باشد.​
  • ورود صد در صد تضمینی به اکسپلور
  • پست های آلبومی، ریلز و ویدئو وارد اکسپلور نمیشوند.​
  • یک تصویر از ویو اینسایت قبل پست برای ما ارسال کنید​

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اکسپلور اینستاگرام (یا همان Explore اینستاگرام!) صفحه‌ای است که پست‌هایی از صفحات سراسر دنیای اینستاگرام را برایتان نمایش میدهد .
این پست‌ها طبق فعالیت‌های قبلی شما انتخاب می‌شوند و از الگوریتم‌هایی که برای دنبال کردن فعالیت شما در اینستاگرام تعبیه شده، پیروی می‌کنند.
برای دسترسی به بخش Explore در اینستاگرام ، پایین صفحه اپلیکیشن چند آیکن وجود دارد .
آیکنی که به شکل ذره‌بین است و بین دو آیکن خانه و علامت + قرار دارد، همان بخش اکسپلور اینستاگرام است که پست ها را از سراسر دنیا به شما نشان میدهد .

همه ما حداقل یکبار تجربه ورود به اکسپلور اینستاگرام را داشته ایم. همچنین میدانیم که این فضا برای هر فردی آنقدر جذاب است که اگر از زمان غافل شویم، ناخودآگاه ساعت ها زمان خود را صرف چرخیدن در این فضا میکنیم. حال سوال این است چگونه ممکن است این فضا متناسب با هر کاربری در این حد جذاب باشد؟

این فضا از مجموعه ای از تصاویر و ویدئوها تشکیل شده که برای هر فردی متفاوت است. اینستاگرام از یک سیستم پیشنهاد دهی (Recommender system) استفاده میکند. این سیستم بر اساس چندین فاکتور مختلف پست هایی را که میخواهد به شما نشان دهد را انتخاب میکند. این فاکتورها شامل میزان علاقه مندی فرد از جمله لایک ها و کامنت ها و اکانت هایی که دنبال میکند، تازگی پست های منتشر شده، کیفیت و محتوای پست کار میکنند.

برای بیان ساده تر موضوع ، اینطور می‌شود گفت که پست‌های نمایش داده شده در بخش اکسپلور، به این که شما چه پیج‌هایی را فالو کرده‌اید ارتباط مستقیمی ندارد. بخش اکسپلور نیز پست‌های جدید و مرتبط با فعالیت‌های شما را نشان می‌دهد.
همچنین، استوری‌ها یا لایو استوری‌هایی که در محدوده جغرافیایی شما ثبت شده‌ یا اینستاگرام تصور می‌کند که شما به آن‌ها علاقمندید نیز در بخش اکسپلور به شما نمایش میدهد. برخلاف صفحه‌ی اصلی اینستاگرام که تنها پست‌های صفحاتی را نمایش می‌دهد که شما آن‌ها را فالوو کرده‌اید. الگوریتمی که برای بخش اکسپلور در نظر گرفته شده است، فعالیت‌هایی که در اینستاگرام‌تان داشته‌اید را بازتاب می‌دهد.

در گذشته، بجای تب اکسپلور ، تب پاپیولار یا محبوب وجود داشت! که تبلیغات گسترده ایی در این صفحه انجام میشد و این نکته حائز اهمیت است که این دو تب تفاوت اساسی با یکدیگر دارند!

در پاپیولار اینستاگرام، همانطور که از نامش پیداست، پست های محبوب در سراسر جهان و پست هایی که بیشترین لایک را از آن خود کرده بودند نمایش داده می شد.

برای رفع این مشکل، اینستاگرام تب اکسپلور را معرفی کرد که برخلاف صفحه پاپیولار، محتواهایی را نمایش می داد که براساس علایق هر کاربر شخصی سازی شده بود! و پست ها مربوطه را نمایش میداد .

تنها مشکل این روش این بود که سلنا گومز خواننده معروف امریکایی (که بیشترین فالوورها را در دنیا دارد) همیشه در صدر بود و از این طریق لایک بیشتری نیز می گرفت و هیچگاه پایین نمی آمد!

مزایای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام

  1. با حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام رشد برند شخصی شما با جهش بیشتری صورت می‌گیرد.
  2. حضور در این صفحه دنبال کردن یک استراتژی موفق برای جذب مخاطبان جدید و در نهایت به افزایش فروش ختم می شود.
  3. رسیدن به صفحه اکسپلور هیچ هزینه ای برای صاحبان برندها نخواهد داشت و تنها به ذوق و خلاقیت شما بستگی خواهد داشت.
  4. صفحه اینستاگرام به منزله یک قیف بازاریابی (Marketing Funnel) است.
  5. قرار گرفتن در صفحه اینستاگرام سبب هشیاری کاربران نسبت به صفحه شما می شود.

نکات مهم برای نمایش در اکسپلور اینستاگرام

  1. مخاطبان خود را بشناسید
  2. به مخاطب گوش دهید
  3. از هشتگ‌ها استفاده کنید
  4. کاربران را به تعامل تشویق کنید
  5. مطالب به روز استفاده کنیم برای جذب مخاطب بیشتر

مشاوره خریداکسپلور اینستاگرام

4.3/5 - (3 امتیاز)