ثبت نام در IMDB

IMDb مخفف عبارت Internet Movie Database است که به عنوان پایگاه داده فیلم در بستر اینترنت شناخته می شود. میزان محبوبیت و اعتبار IMDb به قدری است که تمامی رسانه های سینمایی و مجلات اعتبار یک فیلم را از این وبسایت شناسایی می کنند. ثبت نام در imdb به عنوان بازیگر، خواننده و دست اندرکاران فیلم و سینما فرصتی عالی برای دیده شدن بیشتر و کسب اعتبار بالاتر در بین جامعه سینما می باشد.

یکی از وپژگی های جالب توجه imdb، امکان ثبت رزومه و پروفایل شخصی می باشد. در این وبسایت اطلاعات بازیگران بزرگ و کوچک قرار داده شده است. و تمامی رزومه ها از ابتدا تا اکنون دسته بندی شده است. البته که این وبسایت تنها مختص به بازیگران، کارگردان ها و دیگر فعالان صنعت فیلم سازی نیست. و برای هر شخصی قابل ساخت و ویرایش می باشد.

به منظور افزایش اعتبار خود در تمامی زمینه ها و افزایش میزان محبوبیت خود در جامعه جهانی، IMDb همان جایی است که انتظار شما را می کشد. یکی از مزایای ثبت نام در سایت IMDb، امتیاز مثبت در روند دریافت تیک آبی اینستاگرام می باشد.

بله درست خواندید، وبسایت های معتبر در صورتی که اطلاعات شما نیز در آن ها به صورت رسمی ثبت شود، به شما اعتبار بیشتری می دهند تا جایی که این اعتبار را به شبکه های اجتماعی نیز تزریق می کنند.

فرم درخواست ثبت نام در IMDb

ثبت نام در IMDb

زمانش رسیده تا بیشتر دیده بشی

قیمت ۶ میلیون تومان
4/5 - (3 امتیاز)