دریافت تیک آبی اینستاگرام

در گذشته تنها سلبریتی ها و افراد مشهور قادر به دریافت تیک آبی اینستاگرام بودند. اما اکنون با کمک تیم نوین ایده هر فردی با هر تعداد فالوور میتواند صاحب این تیک ارزشمند شود.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

تیک آبی اینستاگرام یا همان Instagram verified badge یک تیک سفید رنگ است که درون یک دایره آبی قرار دارد. این تیک نشان می‌دهد که اعتبار پیج توسط اینستاگرام مورد تایید است.

تیک رسمی اینستاگرام و تیک متاوریفای Meta Verified دو نوع تيك ابي اینستاگرام هستند که هر دو نشان می‌دهند که پیج توسط اینستاگرام مورد تایید است و یک فرد واقعی از آن استفاده میکند. با اینکه هر دو تیک دقیقا ظاهر و مزایای یکسانی دارند، اما روش های دریافتشان کاملا متفاوت است.

تیک رسمی اینستاگرام را افرادی که در سطح جهانی مشهور هستند، رایگان دریافت می‌کنند. اما مردم عادی برای دریافت این تیک نیاز به فرآیند سخت و طولانی مشهورسازی دارند.

دریافت تیک متاوریفای مانند خرید اشتراک است و به ازای پرداخت هزینه ماهانه به اینستاگرام، اکانت شما دارای تیک وریفای است. این تیک بر خلاف روش اول نیاز به هیچگونه مشهوریتی ندارد.

دریافت تیک آبی اینستاگرام

صد درصد تضمینی

گارانتی بازگشت وجه

عقد قرارداد رسمی

حتی کمتر از 1 هفته

پایین ترین تعرفه

فرم سفارش تيك ابي اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام

در کمتر از یک روز، بدون نیاز به هیچ مدرک و شرایط خاصی صاحب تیک آبی تلگرام شوید.

هزینه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

هزینه گرفتن تیک آبی بستگی به نوع تیکی دارد که میخواهید دریافت کنید. برای دریافت تیک رسمی افراد عادی، هزینه زیادی برای مشهور سازی صرف می‌شود که مقدار آن مشخص نیست. راه ساده تر فعال سازی تیک متاوریفای است که برای همه افراد با هر تعداد فالور ممکن است و به محض پرداخت فعال می‌شود. در صورتی که این هزینه را در موعد مقرر تمدید نکنید، نمایش تيك ابي اینستاگرام در پروفایل شما قطع می‌شود و بعد از پرداخت مجددا فعال خواهد شد.

هزینه تیک آبی متاوریفای را در حال حاضر ماهانه 11.99 دلار برای نسخه وب و 14.99 دلار برای نسخه اندروید و ios است که مستقیما به خود متا پرداخت می‌شود. قیمت تیک آبی اینستاگرام متاوریفای به نسبت تیک رسمی ممکن است ارزانتر به نظر بیاد ولی در بلندمدت معادل هزینه تیک اینستاگرام رسمی میباشد. متاسفانه خريد تيك ابي اینستاگرام متاوریفای تنها در برخی از کشورها فعال است. در سایر کشورها از جمله ایران باید فرآیند خاصی روی پیج ها صورت گیرد تا آماده تایید وریفای توسط متا شود. معمولا این اقدامات نیاز به هزینه و زمان دارند.

پیج آماده تیک دار

متاوریفای (پیج جدید)

18 میلیون تومان
  • با نام شخصی شما
  • با یوزرنیم دلخواه شما
  • با عکس شخصی شما
  • تحویل در یک ساعت
  • هزینه تمدید ماهانه 14.99$
  • نیاز به پاسپورت یا کارت ملی
پر فروش

تیک آبی شخصی

متاوریفای (پیج فعلی شما)

35 میلیون تومان
  • با نام و یوزرنیم شما
  • با عکس شخصی شما​
  • تحویل در 2 الی 5 ماه​
  • هزینه تمدید ماهانه 14.99$
  • نیاز به پاسپورت یا کارت ملی
  • فعال سازی روی پیج خودتان​

تیک آبی رایگان

متاوریفای (پیج فعلی شما)

کاملا رایگان
  • با نام و یوزرنیم شما
  • با عکس شخصی شما​
  • تنها برای پیج های دارای شرایط
  • هزینه تمدید ماهانه 14.99$
  • نیاز به پاسپورت یا کارت ملی
  • فعال سازی روی پیج خودتان​

تیک آبی شرکتی

متاوریفای (پیج جدید)​

30 میلیون تومان
  • با نام و یوزرنیم شرکت
  • با لوگو شرکتی شما
  • تحویل در 2 الی 5 ماه
  • هزینه تمدید ماهانه 14.99$
  • نیاز به پاسپورت یا کارت ملی
  • فعال سازی روی پیج خودتان

تیک آبی شرکتی

متاوریفای (پیج فعلی شما)

50 میلیون تومان
  • با نام و یوزرنیم شرکت
  • با لوگو شرکتی شما
  • تحویل در 2 الی 5 ماه
  • هزینه تمدید ماهانه 14.99$
  • نیاز به پاسپورت یا کارت ملی
  • فعال سازی روی پیج خودتان

تیک رسمی اینستاگرام

رسمی (پیج فعلی شما)

350 میلیون تومان
  • با نام شخصی شما​
  • با یوزرنیم دلخواه شما​
  • با عکس دلخواه شما​
  • تحویل در 2 الی 5 ماه
  • بدون هزینه تمدید ماهانه
  • با مشهور سازی جهانی

ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام ، یا قابلیت استعلام و کاملا واقعی با قیمتی استثنایی در نوین ایده

دریافت تضمینی تیک آبی اینستاگرام

بیش از صدها دریافت موفق تیک رسمی و متاوریفای

تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام پربازده ترین تبلیغ برای جذب فالوور واقعی و هدفمند

مزایای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

دریافت این تیک آبی رنگ مزایای متعددی برای صاحبان آن دارد. تيك ابي اینستاگرام نشان دهنده تایید اکانت شما به وسیله اینستاگرام است. همین موضوع سبب می‌شود تا شما به عنوان کاربران ویژه این فضا محسوب شوید. در نتیجه می‌توانید از امکانات منحصر به فرد اینستاگرام که تنها مخصوص اکانت های رسمی است استفاده کنید. همچنین با تیک آبی اینستاگرام، اعتبار حساب شما افزایش می‌یابد و به راحتی می‌توانید اعتماد افراد دیگر را جذب کنید.

پشتیبانی ویژه اینستاگرام

پشتیبانی اولویت‌دار یکی از امکاناتی است که اینستاگرام در اختیار اکانت‌های رسمی قرار می‌دهد.

ابزار آنالیز و بررسی پیج

اینستاگرام به اکانت های دارای تیک ابزار آنالیزی ارائه می‌دهد که بتوانند رشد پیج خود را بررسی کنند.

نمایش بالای سایر پیج ها

اینستاگرام صفحاتی را که دارای تیک آبی هستند، در نتایج سرچ داخلی بالاتر از بقیه نمایش می‌دهد.

افزایش اعتبار و محبوبیت

افراد به پیج دارای تیک اعتماد بیشتری دارند. همین موضوع سبب افزایش فالوور آن‌ها می‌شود.

آیا امکان خرید تیک آبی اینستاگرام وجود دارد؟

در حال حاضر امکان خرید تیک متاوریفای اینستاگرام (Meta verified) از ایران به صورت مستقیم وجود ندارد. اما شما با یکسری راهکارهای ساده می‌توانید تنها در کمتر از یک هفته تيك ابي اینستاگرام را بخرید. همچنین جالب است بدانید امکان خرید تیک رسمی اینستاگرام هم وجود دارد. در ادامه روش خرید هر کدام را به صورت کاملا شفاف ارائه می‌دهیم.

خرید پیج متاوریفای اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام با تیک ابی ساده ترین و سریع‌ترین راه دریافت تیک آبی اینستاگرام است. نوین ایده این تیک را تنها در عرض یک تا هفت روز کاری به شما تحویل می‌دهد. شما میتوانید تمام مشخصات این پیج را به مشخصات دلخواه و مختص به خود تغییر دهید.

همچنین شما می‌توانید تیک آبی اینستاگرام پولی یا به عبارتی تیک متاوریفای پیج خودتان را فعال کنید. تفاوتی ندارد پیج شما شخصی و یا شرکتی باشد. ما در عرض 2 الی 5 ماه طی یکسری فرایندها پیج شما را برای دریافت تیک آبی آماده میکنیم. هزینه‌ای که در این روش از شما دریافت میشود، در جهت این اقدامات برای آماده سازی پیج می باشد. تنها پرداختی شما به اینستاگرام همان مبلغ 14.99 دلار ماهانه است.

خرید پیج اینستاگرام با تیک ابی
خرید تیک رسمی اینستاگرام​

خرید تیک رسمی اینستاگرام

در اصل امکان خرید تیک رسمی اینستاگرام وجود ندارد و این تیک تنها به صورت رایگان برای افرادی که در سطح جهانی مشهور هستند، فعال می‌شود. بنابراین شاید فکر کنید برای افراد معمولی دریافت تیک رسمی غیر ممکن است. نگران نباشید نوین ایده شما را مشهور می‌کند!

ما با یکسری اقدامات، از جمله انتشار رپورتاژ در رسانه‌های بین‌المللی برایتان مشهوریت جهانی ایجاد می‌کنیم. و این کار را تا زمانی ادامه می‌دهیم که اینستاگرام شما را به عنوان یک فرد مشهور به رسمیت بشناسد. بنابراین هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید تنها بابت مشهورسازی است و خود اعطای تیک توسط اینستاگرام به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

با تبلیغات اسپانسری اینستاگرام مشتری خارجی بگیرید. فرای مرزها و به طور کاملا رسمی و بین المللی تبلیغ کنید.

شرایط خرید تیک آبی اینستاگرام

چه برای خريد تيك ابي اینستاگرام رسمی و چه برای فعال سازی اشتراک متا (تیک آبی اینستاگرام پولی) پیج شما باید شرایط مدنظر اینستاگرام باشد. اگر بدون رعایت این شرایط به اینستاگرام درخواست وریفای بدهید، درخواست شما رد خواهد شد. ما در نوین ایده در مدت زمانی که روی پیج شما کار می‌کنیم، تمام این شرایط را در پیجتان ایجاد می‌کنیم. بنابراین مرحله به مرحله پیج شما را برای گرفتن تایید از سمت اینستاگرام آماده می‌سازیم. برخی از این شرایط عبارت اند از:

معتبر باشید

بدیهی است که شما باید همانی باشید که می‌گویید!! یعنی یک شخص واقعی یا یک شرکت با نام تجاری که وجود دارد. طبق قوانین اینستاگرام، فن پیج ها و اکانت هایی که جنبه تفریحی دارند، نمی‌توانند تیک رسمی و اشتراکی اینستاگرام را بگیرند.

منحصر به‌ فرد باشید

هر فرد یا شرکت تنها برای یکی از پیج‌های خودش می‌تواند به اینستاگرام درخواست تایید بدهد. بنابراین اگر چند پیج دارید، تنها برای یکی از آن ها اقدام به خريد تيك ابي اینستاگرام کنید. بدین ترتیب دیگر افراد غیر واقعی نمی‌توانند از نام و اعتبار دیگران سواستفاده کنند.

شناخته شده باشید

برای دریافت تیک رسمی شهرت جهانی خیلی مهم است. بدون داشتن شهرت جهانی پیج شما شانسی برای دریافت تیک رسمی ندارد. اما برای دریافت تیک آبی اینستاگرام غیر واقعی یا همان اشتراک متا نیازی به شهرت ندارید.

صفحه عمومی

تنها پیج هایی که عمومی هستند می‌توانند تيك ابي اینستاگرام رسمی را دریافت کنند. در حالی که هم پیج های public (عمومی) و هم پیج های Private (خصوصی) توانایی می‌توانند تیک آبی متاوریفای را فعال کنند.

بیوگرافی کامل

مشخصات کامل و واقعی شما در تایید متا و اینستاگرام تاثیر زیادی دارد. حتی اگر تصویر پروفایل و پاسپورتتان متفاوت باشد، شانس کمی برای دریافت تیک دارید. بنابراین سعی کنید عکسی را پروفایل قرار دهید که بیشترین شباهت را به پاسپورت و یا کارت ملیتان دارد.

سفارش تيك ابي اینستاگرام

همانطور که گفتیم هر پیجی با هر تعداد فالووری می‌تواند اقدام به دریافت تیک آبی متاوریفای نماید. برای اینکه درخواست شما توسط متا تایید شود ابتدا شرایط بالا را رعایت کنید. سپس کارهای زیر را به ترتیب انجام دهید تا درخواست شما برای وریفای به متا ارسال شود.

  1. وارد پیج اینستاگرام خود شوید و روی setting (تنظیمات) بزنید.
  2. حالا وارد قسمت account center شوید.
  3. از اینجا گزینه Request Verification را انتخاب کنید.
  4. در فرمی که باز می‌شود اطلاعات حقیقی خود را به صورت کاملا دقیق خود را وارد کنید.
  5. در قسمت Document مدرک احراز هویت خود (ترجیحا پاسپورت) یا کارت ملی را بارگذاری کنید.
  6. در قسمت Category نوع محتوای پیج خود را وارد .کنید.
  7. در قسمت Country/Region کشور را وارد کنید. (از آن جا که تیک متا برای ایرانی ها غیرفعال است بهتر است آمریکا را وارد کنید)
  8.  در بخش Audience باید توضیح دهیدچه کسی هستید و دیگران چرا دوست دارند شما را دنبال کنند.
  9. در قسمت Also Known as نام مستعار خود را وارد کنید. اگر اسم مستعار ندارید ترجمه اسم خود را در زبان های دیگر بنویسید.
  10. فرم را ارسال کنید. حال باید منتظر بمانید که در قسمت Notification ها تایید و یا رد درخواست شما اعلام شود.

داستان پیدایش تیک آبی اینستاگرام

در بین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام یکی از پر استفاده‌ترین فضاهایی است که مورد توجه کاربران است. کاربران بسیاری در سراسر دنیا در این برنامه فعالیت می‌کنند. از این رو تعداد ایجاد صفحات فیک مخصوصا برای افراد معروف هر روز رو به افزایش است.
اینستاگرام هم مثل دیگر پلتفرم‌ها (توییتر، فیسبوک و…) امکان جلوگیری از ایجاد پیج‌های فیک را ندارد، به همین دلیل تيك ابي اینستاگرام خلق شد تا افراد بتوانند پیج های فیک و واقعی اینستاگرام را تشخیص دهند.

4/5 - (6 امتیاز)