خرید منشن اینستاگرام

منشن ازجمله هوشمندانه ترین تبلیغات در اینستاگرام در کل دنیا و ایران هست. منشن ها از فالوور های یوزر دلخواه شما اعمال می شوند و باعث میشه بازدهی عالی بگیرید.

تبلیغات در اینستاگرام و جذب فالوور در اینستاگرام امروزه بازار داغی دارد و افراد با تبلیغات منشن ، تبلیغات پاپ اپ و سایر خدمات سوشال می خواهند که فروش خود را بیشتر کنند. نوین ایده ارائه دهنده انواع سرویس منشن اینستاگرام : منشن از لایک کننده های پست دلخواه / منشن از هشتگ های دلخواه / منشن از لوکیشن خاص مثلا تهران / منشن از یوزرهای فالوور هدف از کامنت دهندگان یک پست و خیلی امکانات جالب دیگر است. منشن ها از فالوور های یوزر دلخواه شما اعمال می شوند و باعث میشه بازدهی عالی بگیرید.

تبلیغ پاپ آپ اینستاگرام

نحوه ثبت سفارش منشن اینستاگرام

نحوه سرویس منشن Mention به این شکل هست که شما در فرم کناری لینک یکی از پست های خودتون رو وارد میکنید ، آدرس پیج هدف یا لینک پست هدفتون رو وارد میکنید و یا آنرا به عهده آنلی مارکت میزارید ، تعداد رو مشخص میکنید و بقیه موارد رو پر میکنید و پرداخت رو انجام میدید. به تعداد درخواستی شما کامنت هایی زیر پست شما با اکانت های مختلف اضافه میکنیم و فالوور های پیج هدفتون و یا لایک کننده های پست هدفتون رو زیر پست های شما منشن یا دعوت میشوند.

توجه کنید استارت این تبلیغ برای شما به دلیل حجم بالای سفارشات بین یک تا 6 روز پس از ثبت سفارش زمان میبرد.

قیمت منشن اینستاگرام

گزینه منشن در اینستاگرام کاربرد های فراوان و بسیار زیادی دارد. زمانی که فالوور شما میخواهد شما پست و یا استوری را مشاهده کنید و یا آن پست دیده و حمایت شود از سمت شما،از گزینه کاربردی تگ و منشن استفاده میکند. از این رو در پیج های شخصی، فروشگاهی، خدماتی و… از پست های مسابقاتی استفاده میکنند با هدف دیده شدن محصول خود،بالا رفتن فالوور و..نوین ایده خدماتی را در خصوص دعوت زیر پست یا منشن به شما ارایه می دهد که دیگر نیازی به تلاش برای منشن فالوور های خود نداشته باشید.

دقیقا کار سرویس منشن چیست؟

فکر کنید یک کسب و کار توی اینستاگرام دارید که یک محصول یا خدماتی رو می فروشید و یا می خواهید داخل اینستاگرام یک مسابقه راه اندازی کنید و طبیعتا رقیب هایی هم هستند ، پیج هایی همانند و مشابه پیج شما که همان محصول یا خدمات رو میفروشن که از شما قوی تر و بهترند ، پیج های بزرگی هستند ، فالوور های زیادی دارن و همینطور مشتری ها و کاربران زیادی که فعال هستند

یعنی لایک میکنن و کامنت میزارن و یا حتی به اشتراک میزارن پست ها رو که کمک میکنه شما برید به اکسپلور اینستاگرام ! و این افراد دقیقا همون افرادی هستند که باید به پیج شما به وسیله منشن Mention فراخوان شوند !

خرید هزار منشن اینستاگرام

بهترین روش برندسازی در اینستاگرام

280.000 تومان به ازای هر هزار ارسال دایرکت ( 1K )
  • بر اساس لیست پیج هدف شما
  • بازدهی بسیار بالا و اثربخشی سریع
  • حداقل سفارش از هزار عدد منشن
  • امکان گزارش گیری ندارد
  • امکان منشن از لایک کننده ها و فالوور های پیج هدف شما
  • تکمیل سفارش 3 تا 6 روز کاری (با توجه به سفارشات قبلی)

نحوه بازدهی سرویس و خدمات منشن اینستاگرام ؟

اگر واقعا برای کسب و کار شیوه تبلیغات خاصی مد نظر دارید شک نکنید که نتیجه خواهید گرفت ! این سرویس سرویس بسیار ویزه و خوبی هست اما باید توجه داشت که باید بصورت کاملا هدفمند صورت بگیرد برای مثال باید اون لیست یوزرنیم افرادی که تهیه میکنیم و قرار هست منشن بشن افرادی باشن که مناسب کسب و کار و یا حیطه فعالیت ما باشند بر همین اساس به خریداران عزیز حتمی و حتمی پیشنهاد میشه در زمان خرید منشن اینستاگرام حتمی لیست یوزرنیم ارسالی را به عهده آنلی مارکت بزارند تا به بهترین نحوه هدفندانه جمع شوند.

مشاوره خرید منشن اینستاگرام

4/5 - (3 امتیاز)