دریافت تیک آبی یوتیوب

تیک آبی یوتیوب چیزی است که اکثر یوتیوبر ها برای آن تلاش می کنند. دلیل آن هم واضح است شما به عنوان یک برند شناخته شده در بین محتوا های مشابه، پر رنگ تر و درخشان تر از بقیه دیده می شوید و این می تواند فرصت های کسب درآمد برای شما را چندین برابر کند.

تیک آبی یوتیوب یا youtube Blue Badge بهترین فرصت برای افزایش بازدید و لایک و اشتراک گزاری ویدیو های منتشر شده توسط شماست. از جمله مزایایی که تیک آبی یوتیوب برای کانال شما دارد این است که کاربر در زمانی که محتوایی را جستجو می کند اگر با محتوای کانال شما همخوانی داشته باشد و شما به صورت حرفه ای تولید محتوا کرده باشید در صدر جدول نتایج جستجوی یوتیوب قرار خواهید گرفت و از همه مهم تر در جامعه یوتیوب از جایگاهی ویژه برخوردار خواهید بود. و به نوعی برند خود را در بزرگترین پلتفرم اشتراک ویدیو جهان ثبت خواهید کرد.

مراحل دریافت تیک آبی اسپاتیفای نوین ایده

1. ثبت سفارش و عقد قرارداد​

2. تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه​

3. تکمیل سفارش و تحویل تیک

فرم سفارش تیک آبی یوتیوب

ثبت تیک آبی یوتیوب

وقتشه بیشتر از قبل بدرخشی و دیده شی

15,000,000 تومان
  • تحویل تیک آبی در 45 روز کاری
  • کاملا تضمینی و عالی
  • بهترین فرصت برای کسب اعتبار بیشتر
پر بازدید

شرایط دریافت تیک آبی یوتیوب

تیک آبی یوتیوب در دو مرحله برای شما فعال خواهد شد. در مرحله اول اگر شما قبل از این که تعداد 100 هزار سابسکرایبر را داشته باشید، یک تیک خاکستری رنگ کنار اسم کانال شما در پروفایل کاربری کانال قرار می گیرد. پس از اینکه شما 100 هزار دنبال کننده را در یوتیوب به دست آورید، تیک خاکستری شما به تیک آبی یوتیوب تغییر رنگ خواهد داد و شما به صورترسمی در یوتیوب شناخته می شوید.

یوتیوب چیست؟

یوتیوب به عنوان بزرگترین پلتفرم اشتراک ویدیو در موضوعات مختلف شناخته شده است. در هر ثانیه هزاران دقیقه محتوای ویدیویی در جهان تولید و منتشر می شود. هدف یوتیوب این است که هر کسی که محتوای مورد علقه ی خود را می خواهد تماشا کند در ثانیه بتواند پیدا کند و از آن لذت ببرد. یکی از بهترین مزایای یوتیوب اشتراک علم و دانش بین تمامی اقشار جامعه از ضعیف تا قوی می باشد که می تواند پیشرفت مالی و علمی کشور ها را در پی داشته باشد.

یوتیوب توسط چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم، هر سه کارمند PayPal ایجاد شد. مورد مطالعه قرار گرفت. پس از موفقیت سایت اشتراک‌گذاری عکس فلیکر، آنها تصمیم گرفتند یک سایت اشتراک‌گذاری ویدئو راه‌اندازی کنند و به همین منظور، شامی در آپارتمان چن در سانفرانسیسکو برگزار شد و در مورد این موضوع بحث کردند. ارزش این شرکت 11500000 دلار بود. .ویدیوهای یوتیوب توسط بنیانگذار شرکت جاوید کریم در باغ وحش سن دیگو حمایت مالی شد.

درآمد زایی از یوتیوب

یکی از راه های درآمد زایی در فضای دیجیتال، ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی از طریق تولید محتوای ویدیویی می باشد. یوتیوب برای محتوای باکیفیت، ارزش خاصی قائل می باشد و این فرصت را به یوتیوبر ها می دهد تا بتوانند ازطریق فعالیت مستمر و البته تولید محتوای کاربر پسند به درآمد قابل توجهی از طریق نمایش تبلیغات در بین ویدیو های خود برسند.

البته این به عنوان اصلی ترین راه کسب درآمد از طریق یوتیوب می باشد. راه های دیگری نیز وجود دارند از جمله تولید محصولات فیزیکی از برندی که از خود در بین سابسکرایبر های کانال خود به جای گذاشته اید، ساخت تیزر های تبلیغاتی برای برند های مختلف و جذب اسپانسر و معرفی آن به مخاطبین خود و ده ها راه دیگر که می تواند درآمد بسیار خوبی را برای شما به ارمغان داشته باشد.

پرسش و پاسخ

با سفارش تیک آبی یوتیوب شما قادر خواهید بود بعد از کسب 100 هزار سابسکرایبر در کانال خود، تیک خاکستری ثبت شده برای خود را به تیک آبی تغییر دهید.

پس از ثبت سفارش و رد و بدل کردن اطلاعات، تیک آبی شما پس از 45 روز کاری در کانال شما ثبت می گردد.

پس از ثبت سفارش قرارداد رسمی و شرکتی با ما و تیم فنی عقد می شود و تمامی مفاد قرارداد قابل تغییر و بازبینی می باشد.

4/5 - (3 امتیاز)