پروموشن اینستاگرام

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام​

پروموشن اینستاگرام (instagram promotion) یا اسپانسری اینستاگرام (instagram sponsoring) به این صورت عمل می کند که پست یا استوری مورد نظر شما لیبل یا برچسپ اسپانسر می خورد و برای کاربرانی که مد نظر شما هستند، نمایش داده می شود. کسب و کار شما در بین میلیون ها پست و استوری در صدر قرار می گیرد.

شبکه های اجتماعی در چندین سال اخیر به روزمره ما تبدیل شده اند. اینستاگرام به عنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی حال حاضر با ویژگی های منحصر بفرد میلیون ها کاربر را در یک جامعه دیجیتال دور هم جمع کرده است. افرادی که هر یک با هدفی خاص در اینستاگرام فعالیت می کنند. وجود کاربران زیاد، کسب و کار ها را به سمت فعالیت، تبلیغات و جذب مشتری بیشتر در اینستاگرام ترغیب می کند. روش های زیادی برای تبلیغات اینستاگرام وجود دارد.

یکی از روش های پر بازده تبلیغات در اینستاگرام که به طور رسمی شناخته شده است،پروموشن اینستاگرام یا اسپانسری اینستاگرام می باشد. تیم نوین ایده مفتخر است تمامی خدمات تبلیغات در اینستاگرام را تحت پوشش قرار می دهد.

پروموشن اینستاگرام یا اسپانسری اینستاگرام چیست؟

در گذشته مشتریان ما را انتخاب می کردند و ما به هیچ عنوان نمیتوانستیم به صورت هدفمند تبلیغات کسب و کار خود را انجام دهیم. ولی با امکانی که اینستاگرام برای کسب و کار ها فراهم کرده، شما می توانید به نسبت سن ، جنسیت ، شغل ، سلایق و بی نهایت فاکتور دیگر تبلیغات خود را قرار دهید.پروموشن اینستاگرام ( instagram promotion ) یا اسپانسری اینستاگرام ( instagram sponsoring ) به این صورت عمل می کند که پست یا استوری مورد نظر شما لیبل یا برچسپ اسپانسر می خورد و برای کاربرانی که مد نظر شما هستند، نمایش داده می شود. کسب و کار شما در بین میلیون ها پست و استوری در صدر قرار می گیرد.

نکته ی قابل توجه این است که جامعه هدف شما بدون اینکه پیج شما را فالو داشته باشند به محتوای پروموت شده شما دسترسی خواهند داشت. یکی از روش های جالب اعتماد مشتریان استفاده از تبلیغات استاندارد اینستاگرام می باشد. پرورموشن اینستاگرام وجه تمایز شما بین هزاران کسب و کار فعال در اینستاگرام می باشد. با صرف یک بار هزینه راه صد ساله را یک شبه طی خواهید کرد.
حال به هر دلیلی اکانت شما دچار اختلال و در بدترین حالت هک یا از طرف اینستاگرام مسدود شود، باعث می شود تا تمام زحمات شما هدر رفته و مجبور شوید تا از صفر شروع کنید. سرویس بازیابی اکانت اینستاگرام نوین ایده راه حل مقرون به صرفه، چه از نظر مالی و چه از نظر زمانی برای شما خواهد بود.

تبلیغات پروموشن اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

قابلیت قرارگیری لینک وبسایت یا CTA​
تبلیغات هدفمند با ارسال به جامعه هدف​
بدون نیاز به فالو داشتن پیج​
مشابه بودن پست با محتوای غیر تبلیغاتی​
امکان پروموت کردن پست یا استوری خاص​
بدون نیاز به داشتن حساب رسمی

فرم سفارش تبلیغات اسپانسری اینستاگرام (پروموشن)

تبلیغات با محتوای ۱۸+ سال، دعا، طلسم ، شرطبندی و محتوای خلاف قانون اساسی کشور پذیرفته نمی شود.

سوالات متداول

بعد از ثبت سفارش و تکمیل فرایند خرید بسته تبلیغاتی پرومشن اینستاگرام شما، بایستی پست یا استوری دلخواه خود را انتخاب کنید. با توجه به این که تبلیغات اسپانسری اینستاگرام هدفمند است، شما می توانید بر اساس جنسیت، سن، شهر ، کشور و فاکتور های دیگر کاربران اینستاگرام را دسته بندی کنید و تنها محتوای تبلیغاتی خود را برای دسته بندی دلخواه خود ارسال کنید. پس از ثبت تبلیغات شما ، پست یا استوری شما با برچسپ Sponsored یا اسپانسر شده در زبانه خانه ( Home Page ) اینستاگرام کاربران هدف شما به نمایش در خواهد آمد.

حداقل مقدار سفارش تبلیغات اسپانسری اینستاگرام ۱۰۰ دلار و با کارمزد ۴۵۰ هزار تومان می باشد. نکته ی دیگر این است که تمام سفارشات بالای ۱۰۰ دلار با همان کارمزد قبلی محاسبه خواهد شد.
تمام کسب و کار های کوچک و بزرگی که در اینستاگرام فعالیت دارند و می خواهند کسب و کار خود را گسترش دهند می توانند از این سرویس استفاده کنند.
4.5/5 - (2 امتیاز)