سفارش خرید تیک آبی اسپاتیفای

اسپاتیفای Spotify یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی موسیقی و موزیک در دنیا می باشد. میزان اعتبار یک قطعه اثر موسیقی را از تهداد بازدید و لایک هایش در اسپاتیفای اندازه گیری می کنند.

البته که خوانندگان و نوازندگان بسیاری برای انتشار آثار جدید و قدیم خود از این پلتفرم جذاب و استاندارد استفاده می کنند که علاوه بر محبوبیت بیشتر از گوش دادن موسیقی خود توسط افراد بیشتر درآمدی نیز از تعداد بالای بازدیدکنندگان خود دریافت کنند.

تیک آبی اسپاتیفای دقیقا مثل تیک آبی اینستاگرام عمل می کند به این صورت که باعث می شود تا بازدید بیشتری به ازای هر پست در اسپاتیفای بگیرید و در نهایت بیش از پیش در اسپاتیفای دیده شوید. برای خرید تیک آبی اسپاتیفای فرم زیر را پر کنید.

مراحل دریافت تیک آبی اسپاتیفای نوین ایده

1. ثبت سفارش و عقد قرارداد

2. تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه

3. تکمیل سفارش و تحویل تیک آبی

فرم درخواست خرید تیک آبی اسپاتیفای

خرید تیک آبی اسپاتیفای

زمانش رسیده تا بیشتر دیده بشی

6,000,000 تومان
  • دریافت تیک آبی اسپاتیفای در یک ماه
  • ارائه نمونه کار تضمینی
  • همراه با قرارداد رسمی شرکتی
  • کمترین زمان و بازدهی بالا
پر بازدید

چرا به تیک آبی اسپاتیفای نیاز داریم؟

هر خواننده و آهنگسازی برای افزایش اعتبار خود و دیده شدن بیشتر به اکانت وریفای شده اسپاتیفای نیاز دارد. چرا که با داشتن این تیک شما بیشتر از پیش دیده خواهید شد و آثار شما در صدر دنبال کنندگان شما و کاربران فعال در اسپاتیفای قرار خواهد گرفت. در ضمن شنوندگان بیشتر در اسپاتیفای برای شما کسب درآمد دلاری نیز به همراه خواهد داشت. این بهترین فرصت است تا در بین بهترین آرتیست های موسیقی در جهان قرار بگیرید و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید.

شرایط دریافت اکانت وریفای شده اسپاتیفای

در سال های قبل شرایط اخذ تیک آبی اسپاتیفای سخت و پیچیده بود. شما برای دریافت آن باید 250 دنبال کننده فعال را در حساب کاربری خود داشتید. ولی در حال حاضر سیستم دریافت تیک آبی به مراتب سریعتر و راحت تر شده است. ولی برای نتیجه گرفتن به صورت 100 درصد تضمینی بهتر است با مشاوران فنی شرکت نوین ایده تماس حاصل کنید و سفارش دریافت تضمینی تیک آبی اسپاتیفای را ثبت کنید.

مزایای ثبت تیک آبی Spotify

1. کسب اعتبار بیشتر در جامعه موسیقی جهان

2. افزایش بازدید و لایک و تعداد دنبال کنندگان به صورت کاملا واقعی

3. امکان کسب درآمد دلاری از طریق بزرگترین پلتفرم اشتراک موزیک دنیا

4. خاص تر و درخشان تر از قبل دیده خواهید شد.

5. آثار خود را جهانی کنید.

4/5 - (3 امتیاز)