اسپانسری پروکسی تلگرام | تبلیغات از طریق پروکسی

تبلیغات اسپانسری پروکسی تلگرام به روشی از تبلیغات می‌گویند که شما در آن می‌توانید کانال خود را به تمام ممبر هایی که از آن پروکسی استفاده می‌کنند نمایش دهید.

تبلیغات اسپانسری تلگرام

تبلیغات در تلگرام به گونه های متفاوتی انجام شده که یکی از این روش ها روش پراکسی تلگرام است. اگر شما هم از پروکسی های تلگرام استفاده کرده باشید قطعا در قسمت بالای گفتگو های (چت های) تلگرام خود یک کانال را مشاهده نموده‌اید که شما در آن عضویت نداشته‌اید اما به شما نمایش می‌دهد. این کانال ها تبلیغ کانال تلگرام با پروکسی را انجام داده‌اند.

خرید اسپانسری پروکسی تلگرام فرصتی عالیست تا کسب و کار خود، کالا و خدمات خود را از طریق بهترین روش تبلیغات در تلگرام به خوبی معرفی کنید.

تبلیغات با محتوای ۱۸+ سال، دعا، طلسم ، شرطبندی و محتوای خلاف قانون اساسی کشور پذیرفته نمی شود.

مزایا و روش های تبلیغ کانال تلگرام از طریق پروکسی

کانال کسب کار شما به صورت کانالی پین شده به صورت پراکسی تگلرام و در امده و کل مردم ایران شما را میبینند. پس امکان برند شدن و شناخته شدن شما در سراسر کشور وجود دارد. با این تبلیغ بازدید تمامی پست هایی که در طول مدت اسپانسری در کانال قرار میدهید افزایش می یابد. ممبرهای کانال شما افزایش خواهند یافت. (ممبر ها و بازدیده کاملا واقعی هستند.) در نتیجه زنگ خورتان افزایش می یابد، البته اگر نیاز به زنگ خور داشته باشید.

افزایش تماس تلفنی

زنگ خور شما به صورت قابل توجهی افزایش پیدا میکنه و میتونید محصولات خود را با خرید پراکسی تلگرام افزایش دهید.

افزایش فروش

با این گونه تبلیغ پراکسی تلگرام ممبر های شما افزایش و باعث فروش بیشتر و تعامل با مشتریان خود می شوید.

افزایش بازدید

بازدید کانال شما و لینک های داخل کانال شما تا ۲۴ ساعت بسیاز افزایش پیدا می کند و می توانید با تولید محتوا و سئو مطالب بازدید خود را افزایش دهید.

خرید پروکسی برای تبلیغات در تلگرام

تمامی کاربران اینترنت تقریبا همگی تلگرام دارند. شبکه اجتماعی تلگرام یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین شبکه های اجتماعی در دنیا به خصوص در کشور عزیزمان ایران محسوب میگردد. با وجود فیلترینگ، هنوزم ۴۰ میلیون ایرانی فعال، از تلگرام استفاده میکنند و هنوز جز پر بازدید ترین شبکه های اجتماعی به حساب میاد که تبلیغات تلگرام به همین ، یکی از بهترین و موثرترین گزینه های تبلیغاتی محسوب میگردد. با توجه به فیلتر بودن تلگرام، کاربران جهت فعالیت یا باید مجهز به فیلترشکن باشند و پراکسی ها برای ان استاده کنند ، و یا باید از پروکسی استفاده کنند.نصب پروکسی روی تلگرام نیاز به خاموش و روشن کردم مدام نداشته و سرعت اینترنت گوشی شما را کند نمیکند و به خاطر همین هر کسی که بخواد از تلگرام استفاده کنه مجبوره از پراکسی ، روی تلگرامش استفاده کنه.

شما با جذب ممبر از طریق پروکسی و اجاره پروکسی اسپانسری فاصله ی زیادی ندارید. اگر قصد خرید و افزایش ممبر واقعی در تلگرام را دارید از طریق محصولات قرار داده شده و یا درخواست از طریق فرم می توانید سفارش خود را ثبت کنید سپس همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت. در هر مرحله در صورت وجود سوال و یا پیشنهاد و حتی انتقاد از مجموعه ما می توانید از طریق فرم به صورت رسمی و یا با تماس در ساعات اداری با کارشناسان فنی نوین ایده در ارتباط باشید.

تبلیغات پروکسی تضمینی به عنوان بی دردسر ترین و بهترین روش جذب ممبر واقعی و صد در صد ایرانی می باشد که در نهایت برای شما و کسب و کار شما در فضای تلگرام مفید بوده و باعث افزایش فروش و توجه بیشتر به کانال شما از سمت کاربران فعال در تلگرام می شود. این نوع تبلیغات در تلگرام ضمانت این را به شما می دهد که شما یک کا یا هزار ممبر فعال و واقعی را با هزینه بسیار کمتر از تبلیغات مشابه دریافت کنید. همچنین پیشنهاد میکنیم از خدمات اسپانسری پروکسی تلگرام تضمینی شرکت نوین‌ایده استفاده نمایید.

مزیتی که پروکسی های MTProto ایجاد کرده‌اند، امکان افزودن یک کانال با عنوان اسپانسر است که یک قوه محرک برای خدمات دهندگان پروکسی محسوب میشود.

درخواست تبلیغات اسپانسری پروکسی تلگرام

4.4/5 - (5 امتیاز)