ارسال انبوه پیام در تلگرام

با کمترین تعرفه ارسال پیام گروهی در تلگرام

کانال تلگرام، پست فروش محصولات و خدمات خود را به صورت پیام همگانی به تمامی کاربران تلگرام نمایش دهید. ارسال پیام در تلگرام بدون هیچ محدودیت در مقدار نوشته یا عکس و فیلم وجود ندارد و ما می توانیم پیام شما را به هر شکلی که مورد نظر شما است به کاربران نمایش دهیم.

قبل از هر چیز ذکر این نکته واجب است که نرم افزار های متفاوتی برای این کار وجود دارد ، نوین ایده برای شما با بهترین نرم افزار بازار ارسال پیام را انجام داده که امکانات فوق العاده ای دارد، شما بدون داشتن دانش فنی می توانید این کار را به ما سپرده تا کیفیت سرویس ارسال پیام تلگرام نوین ایده را متوجه شده و رضایت داشته باشید.

نوین ایده تنها شرکت در زمینه ارسال پیام به صورت انبوه در زمینه پیام تلگرام به صورت گروهی و انبوه است.

مزایای ارسال پیام گروهی در تلگرام

سریع و هدفمند

ارسال تبلیغات انبوه در تلگرام برای شما جذب ممبر حقیقی کرده و شما می توانید با شماره که دارید و قبل نیز مشتری شما بودند ارتباط مجدد بر قرار کنید.

افزایش بازدید کانال

ارسال انبوه پیام در تلگرام به صفحه چت شخصی کاربران باعث شده ان ها جذب کانال تلگرام شما شده و باعث افزایش ممبر تلگرام شود، ارسال پیام انبوه تلگرامی مانند اسپانسری پراکسی تلگرام بسیار موثر در افزایش بازدید کانال شما می شود.

افزایش فروش

شما پرداخت هزینه کمی برای تبلیغات در تلگرام باعث افزایش فروش خود و تعاومل بیشتر با مشتریان که به شما نیاز دارد می شوید، ارسال انبوه پیام باعث می شود محصولات و خدمات خود را در سریع ترین شما به مشتریان خود نمایش دهید.

ویژگی های ارسال پیام انبوه تلگرامی

  • تعداد کلمات متن پیام تلگرامی نا محدود بوده
  • قابلیت اضافه کردن فیلم و عکس در ارسال پیام
  • ارسال پیام به تلگرام صاحبین کسب و کار و مشاغل متفاوت
  • امکان ایجاد برنامه ارسال انبوه پیام تلگرامی به درخواست شما
  • ارسال انبوه پیام تبلیغاتی تلگرام مستقیم به افراد و مناطق مسکونی
  • هزینه ارسال در تلگرام کاملا به مقرون به صرفه
  • ارسال ۲۴ ساعته و تمامی طول هفته به صورت مداوم
  • گذاشتن لینک جوین اتوماتیک در گروه و چنل ها
  • بدون محدودیت تعداد ارسال و مقدار متن

ارسال انبوه پیام تلگرام چیست؟

تلگرام تقریبا جز قدیمی ترین پیام رسان های است که دارای چند میلیون کاربر ایرانی از تمام دنیا است، درست است که امروزه دسترسی به تلگرام مقداری سخت شده ولی هنوز کاربران زیادی در آن روزانه انلاین شده و از تلگرام استفاده می کنند. ارسال پیام در تلگرام امروزه به استفاده از ربات ارسال پیام انجام می شود که محدودیت در تعداد ارسال و بازه زمانی خاصی برای انجام این کار وجود ندارد.

تبلیغات در تلگرام  و ارسال پیام به صورت گروهی توسط تیم نوین ایده با بهترین کیفیت و در میان مخاطبین هدف شما انجام  می شود، اگر شما بانک شماره موبایل مناسبی هم داشته باشید در اختیار ما قرار داده تا برای آن ها پیام گروهی در تلگرام ارسال نماییم. تبلیغات در تلگرام و ارسال پیام ویژگی خوبی دارد که شما محدودیتی در تعداد کاراکتر ارسالی ندارید و می توانید از متن طولی استفاده کرده و همراه با متن ارسالی در تلگرام یک ویدیو یا عکس هم ارسال کنید.

درخواست ارسال انبوه پیام در تلگرام

نمونه ارسال پیام گروهی و انبوه در تلگرام

4/5 - (3 امتیاز)