نرم افزار بیزینس سندر پرو (نسخه2024)

واتس اپ بیزینس سندر یک نرم افزار قدرتمند و همه چیز تمام در حوزه تبلیغات و ارسال پیام انبوه با واتساپ است. در ادامه  شما را با امکانات جذاب این نرم افزار آشنا می‌کنیم. همچنین یک نسخه رایگان در اختیارتان می‌گذاریم که می‌توانید به طور کامل با نحوه عملکرد و قابلیت های آن آشنا شوید.

واتس اپ بیزینس سندر چیست؟

نرم افزار بیزینس سندر پرو بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار تحت ویندوز مدیریت و ارسال پیام تبلیغاتی واتساپ می باشد. این برنامه قابلیت ارسال انبوه در واتس اپ به صورت روزانه بدون خطا و بلاک شدن خط واتساپ را دارد. برخی افراد بیزینس سندر را با نام ربات واتساپ می‌شناسند، اما در اصل واتساپ بیزینس سندر یک نرم افزار برای تبلیغات در واتس اپ است.

ارسال پیام در این برنامه می‌تواند به صورت متن، لینک، تصویر، ویدیو، PDF و… انجام شود. همچنین امکان استخراج شماره‌های دارای واتساپ از بانک شماره موبایل دلخواه شما را دارد. شماره‌های انتخابی شما می‌تواند به صورت دستی ، از فایل متنی یا txt و اکسل در نرم افزار تبلیغ در واتس آپ وارد شوند.

نرم افزار بیزینس سندر

پشتیبانی مادام العمر

دارای پشتیبانی آنلاین، تلفنی و حضوری دائمی است.

ارسال پیام رایگان

با بیزینس سندر، ارسال انبوه واتس اپ بدون هزینه است.

رابط کاربری آسان

کاربری بسیار راحتی دارد لذا هر کسی می‌تواند با آن کار کند.

امنیت فوق العاده

فعالیت‌ شما در واتساپ و با رمزگذاری سراسری انجام می‌شود.

چرا نرم افزار بیزینس سندر ؟!

ارسال انبوه واتس اپ یکی از بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ می باشد. برای هر نوع تبلیغات باید ابزار مناسبی را در اختیار داشته باشید تا نتیجه فوق العاده ای را به دست آورید. نرم افزار واتساپ بیزینس سندر، جعبه ابزار شما برای تبلیغات هدفمند و ارسال انبوه در واتس اپ به شمار می آید. این نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ، تمام آن چه که شما نیاز دارید را برای شما فراهم می‌کند.

قوانین واتساپ درباره تبلیغات آنقدر سختگیرانه هستند که حتی با ارسال پیغام به تعداد انگشت‌شمار ممکن است خط شما را برای همیشه بلاک کند. اما در برنامه ارسال پیامک انبوه واتساپ نوین ایده این مشکل رفع می‌شود و شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای ارسال پیام تبلیغاتی واتساپ را انجام دهید.

بنابراین اگر شما هم می‌خواهید از رقبای خود یک سر و گردن بالاتر باشید، همین حالا نرم افزار تبلیغ در واتس آپ را امتحان کنید. نرم افزار بیزینس سندر توسط شرکت نوین ایده به عنوان نماینده رسمی شرکت سازنده (Tiger Vikram) در ایران به صورت 24 ساعته پشتیبانی می شود. شما می توانید به منظور دانلود نسخه تست یک روزه نرم افزار از لینک زیر اقدام کنید. دقت کنید این نسخه امکان ارسال پیام انبوه با واتساپ را ندارد و صرفا جهت تست است.

امکانات بیزینس سندر نوین ایده

دارای منشی پاسخ خودکار

امکان تنظیم متن پاسخ خودکار بر اساس کلمات کلیدی تعین شده وجود دارد (به عنوان مثال کاربر برای شما کلمه سلام را ارسال کند، متن و تصویر از قبل آماده شده برای کلمه “سلام” به صورت خودکار به کاربر ارسال می‌شود)

امکان ارسال بی نهایت پیام

ارسال پیام تبلیغاتی واتساپ بر خلاف قوانین این نرم افزار است و واتساپ به محض تبلیغ شما را بلاک می‌کند. واتس اپ بیزینس سندر تنها برنامه ارسال پیامک انبوه در واتساپ است که اارسال انبوه واتس اپ را بدون بلاکی انجام می‌دهد.

نصب بر روی 4 سیستم مختلف

در کنار امکانات فوق العاده تنها با یکبار خرید می‌توانید این نرم‌افزار را بر روی 4 سیستم مختلف نصب کنید. حتی اگر از خرید شما یک سال بگذرد ما نسخه به‌روز نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

ارسال پیام گروهی در واتساپ

استخراج شماره از واتساپ یکی از امکانات فوق‌العاده این نرم افزار است. کافیست لینک گروه واتساپی را در اختیار برنامه قرار دهید. این نرم‌افزار نه تنها شماره تمامی افراد این گروه را استخراج می‌کند بلکه امکان ارسال پیام به تمامی آن افراد را نیز به شما می‌دهد.

امکان ساخت ساخت درختواره

مثلا این متن به مخاطب ارسال می‌شود "برای مشاهده تعرفه تبلیغات تلگرام عدد 1 و برای مشاهده تعرفه تبلیغات اینستاگرام عدد 2 ارسال کنید." آنگاه با ارسال هر عدد،برنامه ارسال پیامک انبوه واتساپ، خودکار متن مربوط را به صورت خودکار ارسال می‌کند.

دریافت لیست شماره با فایل یا دستی

شما میتوانید به چندین روش مختلف به این نرم‌افزار شماره هایی که می‌خواهید به آن ها پیغام ارسال کنید، را بدهید. ساده ترین راه این است که آن شماره ها را کپی پیست کنید. اما امکان دریافت اکسل و نوت‌پد هم در واتساپ بیزینس سندر وجود دارد.

گزارش دهی در پایان ارسال

پس از اتمام ارسال ها می‌توانید به طور دقیق از نرم افزار تبلیغ در واتس آپ خروجی اکسل دریافت کنید. بیزینس سندر لیست شماره هایی که به آن ها پیغام ارسال شده و آن هایی که پیغام را دریافت نکردند به صورت کاملا تفکیک شده در اختیارتان قرار می‌دهد.

امکان ارسال پیام با عکس، فایل، ویس و..

یک امکان فوق العاده نسخه 2024، قابلیت ارسال عکس و ویدئو ، ویس و یا پی‌دی‌اف است. شما میتوانید پرونده های چند رسانه ای را تکی و یا با هم ارسال کنید. همچنین می‌توانید متنی را به ان ها بچسبانید تا ارسال شود.

ایجاد متن تصادفی برای ارسال

میتوانید چندین متن مختلف و یا متغییر برای ارسال تعریف کنید. با این کار واتساپ به پیغام های شما مشکوک نمی‌شود و پیام هایتان تبلیغاتی به نظر نمی‌رسند. در نتیجه احتمال بلاک شدن را به چیزی نزدیک به صفر می‌رسانید.

فیلتر شماره های واتساپ دار

مسلما از هر بانک شماره موبایل، تعدادی شماره وجود دارد که واتساپ ندارد. واتس اپ بیزینس سندر در فاصله چشم بر هم زدن لیست شماره های واتساپ دار را از بدون واتساپ تفکیک میکند. و هم امکان ارسال و هم خروجی فایلی به شما می‌دهد.

امکان ارسال با چندین خط در آن واحد

شما می‌توانید صدها پنجره مختلف از نرم افزار را روی سیستم خود ایجاد کنید. سپس روی هر کدام با یک خط متفاوت لاگین نمایید و لیست ارسال مجزایی به هر یک دهید. بیزینس سندر همه ارسال ها همزمان با هم و به راحتی انجام می‌دهد.

سرعت قابل تنظیم برای ارسال پیام ها

واتساپ بیزینس سندر نوین ایده قابلیت ارسال پیام انبوه با واتساپ با سرعت فوق العاده بالا و همزمان را دارد. همچنین شما می‌توانید، در قسمت تنظیمات، سرعت ارسال ها را بسته به نیاز خود تغییر دهید.

نحوه نصب نرم افزار ارسال انبوه واتس اپ

مراحل نصب واتس اپ بیزینس سندر بسیار ساده است و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید آن را بر روی سیستم خود نصب کنید. علاوه بر این تیم نوین ایده چندین آموزش ویدئویی در اختیارتان می‌گذارد که همه چیز را به شما نشان میدهیم. در صورتی که باز هم نتوانستید برنامه ارسال پیامک انبوه در واتساپ را نصب کنید، کارشناسان نوین ایده این کار را برای شما انجام می‌دهند.

مراحل نصب نرم‌افزار

  1. ابتدا پیش نیازی که کارشناسان نوین ایده در اختیارتان قرار می‌دهند را با کلیک بر روی دکمه install نصب کنید.
  2. حال ورژن 14 را به همان طریق دانلود و نصب نمایید. در این مرحله باید آنتی ویروس و فایروال سیستم خود را خاموش کنید.
  3. ورژن 14 را باز کنید در این مرحله اگر می‌خواهید از ویژگی تست 1 روزه استفاده کنید، گزینه ” 1day trial ” را بزنید.
  4. در صورت خریداری نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ، در این مرحله کد رجیستری که از کارشناسان دریافت فرمودید را در کادر وارد کنید و سپس گزینه ” register ” را انتخاب کنید.
  5. بعد از رجیستری نسخه به روز را با زدن install نصب و استفاده نمایید.
پخش ویدیو
پخش ویدیو

حداقل سیستم مورد نیاز

نکته: نسخه 2024 برنامه ارسال پیامک انبوه واتساپ بر روی سیستم هایی که ویژگی های بالا را ندارند یا نصب نمی‌شود و یا نصب آن با اختلال مواجه خواهد شد.

مشاوره تبلیغات واتساپ

سوالات متداول

چرا قیمت واتساپ بیزینس سندر در نوین ایده از سایت های دیگر کمتر است؟

نوین ایده نمایندگی رسمی ویکرام در ایران است. به همین دلیل ما برنامه ارسال پیامک انبوه در واتساپ را با قیمت نمایندگی که بسیار کمتر از قیمت فروش است از وبسایت اصلی تهیه می‌کنیم. بنابراین طبیعی است که با قیمت کمتری هم آن را بفروشیم. همچنین اگر قیمت نرم افزار بیزینس سندر پرو را در وبسایت ویکرام را مشاهده کنید تقریبا معادل قیمتی است که ما آن را در ایران در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم.

گاهی برخی افراد با ادعای ارائه لایسنس اورجینال یک نرم افزار کرک شده را می‌فروشند. در حالی که اگر لایسنس اصلی واتس اپ بیزینس سندر باشد، باید با قیمتی نزدیک به قیمت آخرین آپدیت واتساپ بیزینس سندر پرو در وبسایت ویکرام به فروش برسد.

چه طور می‌توانم شماره هایی برای تبلیغات در واتساپ پیدا کنم؟

اگر می‌خواهید کار با بیزینس سندر را شروع کنید اما نمی‌دانید مخاطبان هدف خود را چگونه بیابید نگران نباشید. ما چند راه حل مناسب به شما ارائه می‌دهیم. بهترین افراد کسانی هستند که حداقل یکبار از شما خرید کرده اند.

بنابراین راه حل اول این است که شماره های دستگاه ثبت شماره مشتری خود را استخراج کنید و سپس با تفکیک شماره های واتساپ دارشان به آن ها پیام تبلیغاتی واتساپ بفرستید. اما اگر می‌خواهید فراتر بروید می‌توانید از بانک های شماره مختلف استفاده کنید. شما می‌توانید با هزینه بسیار کمی یک بانک شماره خریداری کنید و مدت ها از آن برای تبلیغات در فضاهای مختلف استفاده کنید.

دلیل تفاوت ورژن نرم افزار تبلیغ در واتس آپ در سایت های مختلف چیست؟

متاسفانه به دلیل ممنوعیت تبلیغات در واتساپ بیزینس سندر هر چند وقت یکبار به وسیله واتساپ از هم شده و از کار می‌افتد. لذا وبسایت اصلی مجبور به ارتقا ورژن می‌شود. معمولا با ارائه آپدیت جدید آپدیت های قبلی از کار می‌افتند و می‌توانید به صورت رایگان آن ها را دانلود کنید. همین سبب می‌شود برخی وبسایت ها که به لایسنس اصلی دسترسی ندارند ورژن های قبلی را بفروشند. شما همواره می‌توانید آخرین آپدیت را با وبسایت ویکرام چک کنید و از خرید ورژن های قبلی خودداری نمایید.

کدام وبسایت نمایندگی رسمی نرم افزار بیزینس سندر پرو در ایران است؟

در حالی که همه افراد ادعای این را دارند که نمایندگی رسمی واتس اپ بیزینس سندر پرو را بر عهده دارند، تشخیص ادعاهای درست دشوار است. از آن‌جا که نمی‌توانید برای راستی آزمایی هر وبسایت از آن خرید کنید باید راه دیگری برای تست صداقت این موضوع پیدا کنید.

اگر شرکتی مانند نوین ایده نماینده رسمی وبسایت ویکرام باشد این تضمین را به شما می‌دهد لایسنسی که ارائه می‌دهد بر روی نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ خریداری شده از وبسایت ویکرام به درستی کار کند. پس کافی است این موضوع را از آن ها بپرسید. اگر از پاسخ به شما طفره رفتند و یا اینکه اعلام کردند چنین چیزی ممکن نیست مطمئن باشید نرم افزار آن ها یک نسخه کرک است.

4.4/5 - (7 امتیاز)